assalamualaikum :)


awak ingat lagi tak dari mana kita kenal.?(: mula mula kita kenal dekat FRIENDSTER ,kita maen blas2 wall .pastu kita beralih ke MYSPACE .,seronok sgt masa uh .kita balas2 komen .pastu da lama lama .myspace da jd laen.kita beralih ke FACEBOOK pulak,.time kat facebook.,best sgt :)awak igt lagi tak.kita maen satu game nh.nama game nh WILD ONE .kita selalu maen sama sama kn.?saya selalu buli awak dengan maen hack.:p kesian awak .tapi kadang2 saya kasi chan awak  menang.,awak happy sangat bila menang :D pastu kita IM .komen2 .gelak gelak :D saya happy  sangat .saya takpena rasa happy macam tu,saya syukur sebab dapat jumpa orang seperti awak :) pastu kita SKYPE ,sorry awak,saya takdapat webcam dengan awak sebab saya takde webcam,tp saya suke sangat tengok muke awak,telatah awak kt webcam uh.,awak wat saya senyum sampai ke telinga .and sampai saya printscreen n post kt wall facebook,:D time befday saya ,awak wish dengan voicemail,thanks awak .saya da lama tak dengar suara awak.,lepas dengar ..saya ....hmm :') saya rindu awak sangat.smenjak kebodohan yg saya da buad kat awak ,awak terus berubah.,awak ,maafkan saya .saya tawu saya banyak salah kt awak .dan saya tawu saya banyak kali sakit kan hati awak.awak maafkan saya tau.,awak ,saya rindu awak sangat ,sekarang,saya tahu awak bahagia tanpa saya.saya hanya mampu doa agar awak terus bahagia .btw thanks selama ni jaga saya :) wat saya happy :) thanks a lot .,awak sedar tak.da lama kan kita kenal ?:) awak jaga diri baik baik taw,.jangan nakal2 k.? dengar cakap ibubapa .,guru guru .dan paling penting jangan lupa tanggungjwab awak pada Allah k.?(: sayang awak ,,,terima kasih kerana buad saya bahagia selama nih .,assalamulaikum :)




Mengenalmu adalah suatu anugerah
Menyakitimu adalah suatu larangan
Mendampingi hidupmu adalah suatu kebahagiaan
Meninggalkanmu adalah suatu kebodohan


Tanamlah sebatang pohon cinta
yang berdaun kesetian
berbunga ketulusan
berakar kejujuran
siramilah dengan kasih & sayang
pupuklah dengan kepercayaan
cinta bukanlah matematik yang bisa di hitung
cinta bukanlah ekonomi yang kadang untung dan rugi
tanpa cinta kita takan menjadi seperti ini